tisdag 2 november 2010

Stor förändring!



Som ni vet så har jag alltid något projekt igång här hemma! Just nu är det övervåningen som vi håller på med...en väldigt viktig del i vårt hus just nu, för här kryllar alltid av barn/ ungdomar, och då vill man att de skall ha en bra plats där de kan mysa och umgås!
På vägen upp till ovanvåningen, behövdes det lite mer liv...enligt mig!
Mina vackra krus som står på rad är vackra i sig själv...men kolla in vilken under bar förändring det blev med en härligt krispig ny murgröna...ELLER?
Ibland är det inte så mycket som behövs!
Om ni kollar extra noga så ser ni att dessa krus är från HÖGANÄS...som nu har gjorts i en helt nu tappning...har ni missat detta så gå in och kolla!
Krusen har jag köpt på auktion för många år sedan.
Här njuter vi av sega mysiga morgnar och tar igen oss efter ett mycket trevligt och lyckat party igår...tack Linda!
Ha det bra!
Kram Anna

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Ja lite gröna växter ger alltid liv :-)

Höganäskrus är så fina.. Jag hade ett men hittar ine det, försvunnit i alla flyttar kanske..

Kram Mia