fredag 5 november 2010

Mulberry!

Nu är snart Halloween febern över och vi vänder blikar mot jul......ibland känns det som om man börjar lite för tidigt! Eller vad tycker ni?
Som ni har förstått så fyller jag snart jämt och högst uppe på önske listan ligger en Mulberry väska! När jag var inne i på deras hemsida fick jag se dessa underbara bilder från London och New York! Godis påsar till barnen eller är det goodie bags till damerna?
Förbi passerande kunne och så få en gratis pumpa...och samtidigt njuta av alla underbara väskor!
Favoriten är nog lilla biet......förutom väskorna?!
Jannice skall vi besöka denna butik, när vi är där?

Nu skall här packas för i dag bär det av till Brantevik och Österlen lyser!

Skall bli så skönt att bli uppassad av Mamma och Pappa en hel helg!
Ludde och jag står för efterätten som skall garneras med flugor, laver och myror!?
Bilder kommer senare!
Ha en skön fredag!
Kram Anna

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Jag är ju av den sorten som tycker om när man börjar tidigt med julskyltandet :-) Jag vill gå och läsa in allt och sedan ev handla något :-) Älskar julen..

Klart ni skall besöka den butiken om ni ändå skall dit :-)
Kram Mia