fredag 1 oktober 2010

Mina älsklingar har blivit stora!??

I dag är det äntligen fredag och jag hade sett fram emot en mysig hemma kväll med mina älsklingar!
Jag frågade dem igår vad det ville ha till middag, då säger min dotter:
-Men mamma jag är inte hemma i morgon, jag skall tjejmiddag och sova över...då kände jag en klump i magen!
Är detta en del av navelsträngen som skall av eller är jag bara en känslig kyckling mamma!??
Sedan kommer min son och kramar om mig( han och jag är så lika och jag tror att han kände på sig att jag blev besviken) och säger: -Jag , Abbe och Melle tänkte sova hos Melle....vad säger man då????
Så nu blir det jag och maken som får sitta här och titta på TV med popkorn och massa godis!
Träffar inte dem i morgon heller för vi skall på bröllop i Småland, då svarade de.- Men mamma vi se på söndag!
Ja, man släpper nog aldrig taget om sina barn...men jag har i alla fall haft dem nära mig hela natten, jag behövde nog tanka lite kärlek!
Hoppas ni alla får en härlig fredagskväll!
Kram Anna

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Hoppas du och maken kunde slappna av och ha en härlig kväll tillsammans..
Barnen blir stora allt för fort, det tycker ju jag med..

Kram Mia