onsdag 20 oktober 2010

Får leva kvar!


I förra veckan skrev jag ett inlägg om att ta vara på sina gamla godingar....karmstolarna och Emma fåtöljen har vi ärvt ifrån lite olika släktingar. Har tyvärr inga FÖRE bilder men jag lovar att det blir som ett underverk!

Nu skall jag ta tag i dessa godingar, ena skall stå i min sons rum och skall få en fräck, svart/vit fotbollsklädsel. Den andra står i vårt sov rum och blir nog i samma tyg som Emma fåtöljen! Tänk på att om man blandar in en gammal goding så blir inredningen både personlig, nostalgisk och intressant.......litet tips! Perfekt projekt nu under hösten!
Ha en underbar dag.....ikväll blir det party hos svärmor!
Kram Anna

1 kommentar:

Tidlös design sa...

Hej Anna! ja, visst blir inredningen mer personlig med äldre möbler omklädda i ett nytt fräscht och kanske fräckt tyg. Dom lyfter ett helt rum. Själv har jag två emma stolar som är omklädda i en varmröd klassisk ruta. Jag gillar mina stolar skarpt. Dom är som ett litet smycke i rummet.
Birgitta
http//tidlosdesign.blogspot.com