lördag 25 september 2010

Ny favorit!

Att ta vara på denna underbara form och låta den följa ända ner till minsta tallriken, så snygga former, färger och en stor känsla av ett gediget gamalt krus i minsta detalj
de har verkligen lyckats........

Efter att jag fått hålla denna underbara te kopp i min hand under en mysig frukost hemma hos Jannice kan jag verkligen säga, jag har fått en ny favorit!
Ovan ser ni en blandning av kollektionen och även de vackra färgerna som de har valtatt jobba med.Jag kommer nog köpa mig de vita te kopparna med tillhörande träfat, på önskelistan står också en röd skål och en vacker ljusstake!

Vilken är er favorit?
Om ni vill läsa och se mer av denna kollektion, kan du gå in här.
Nu väntar soffan och en god kopp kaffe!
I dag blir det familje kväll här hemma, lite trötta efter en underbart sen kväll igår!
Ta hand om er!
Kram Anna

1 kommentar:

Sirpa sa...

Har en skön söndag!
Kram Sirpa