måndag 30 augusti 2010

Prinsessan på ärten!

Massor av blommor, frigolit, oasis, lim och ståltråd hade vi med oss......och en stor fika korg med pastasallad med kyckling och bacon, kardemumma kaka, Ahlgernsbilar, Marabou choklad, kaffe, te och lite bubbel ( ramlösa). Vi hade så mysigt, solen strålade och vi hade ett fantastiskt samarbete och jag lärde mig massor!

Jag plockade äpplen runt om på Sofiero...de kallade mig äpple gumman...där gick jag med min lilla korg och njöt aven underbar park! Mitt stora jobb var att fästa äpplena på sängen!
Titta så fint det blev!

Mina chefer( florister)och nyvunna vännerna Madeliene och Jeanette......så duktiga och mysiga!

Så här fint blev det...vår tolkning av PRINSESSAN PÅ ÄRTEN!
Vilken underbar upplevelse detta var att få följa med två så duktiga florister, ett minne för livet!
Hoppas ni gillar vår underbara bädd av blommor!
Kram Anna

Inga kommentarer: