måndag 21 juni 2010

15 år sedan!

Nu skall jag bege mig till Kungsbacka där jag skall hjälpa en kund med deras butik.
Vi skall gör den fin och organiserad inför Midsommar helgen.
Men först skall jag träffa två härliga tjejer som jag inte har sett på........... 15år!
Känns helt overkligt att det har gått 15 år sedan vi bodde tillsammans i Båstad, där vi gick hotell och restaurang skolan tillsammans Två helt galna år med två av de bästa i mitt liv!
Under åren har vi gift oss, skilt oss, fått barn, flyttat ett antal gånger.....och bara levt livet som susar förbi.....men äntligen skall vi träffas!
Ha en underbar dag.....de skall jag ha!
Kram Anna

2 kommentarer:

nakirlu-Ulrika sa...

Jag är uppväxt i Hammenhög och gått i skolan i Simrishamn. Har precis hittat till din sida så jag har inte hunnit kolla så mycket. Är du där ifrån?

Sirpa sa...

Hej Anna! Ha det så bra i Kungsbacka! Och mycket trevlig tid på återträffen med dina vänner!
Kram Sirpa