måndag 10 maj 2010

Var tog helgen vägen.......

Den försvann förbi med en jäkla fart....men kul har vi haft!
Ni har säkert redan lästa på många av mina blogvänners bloggar att vi var i Danmark i fredags för att "hälsa på" kronprinsparet. Det var jag som hade "bjudit in" flickorna till denna dag
i Köpenhamn. När vi kom dit möttes vi av en kö som gjorde att många av oss började att tveka på om det var värt det! Som guide för denna resa erbjöd jag mig att stå kvar så kunde de gå i affärer, men efter många glada skratt och en vinkning av självaste drottningen så var vi äntligen framme!
Bilderna är lånade av Susann på Purple Area, hon vågar lite mer än jag och tog lite smyg foto!
Gå in och kolla på hennes blogg, där finns fler bilder!
Efter en underbar lunch och massa spring i olika affärer åkte vi hem till Skåne land igen, så kul och inspirerande det är att umgås med vänner med samma intressen, Tack Jannice, Maria, Linda och Susann........det får inte dröja för länge till nästa gång!
Sedan har helgen varit tuff med lite för mycket vin och sena nätter, men massor av glada skratt!
Ha en underbar start på veckan!
Kram Anna

Inga kommentarer: