måndag 29 mars 2010

Påsklov o Projekt vecka!




Nu är det påskalov för barnen och det innebär PROJEKT VECKA för mig och maken, ni vet allt det där som man säger att man skall hinna med men de blir aldrig av!
Känner ni igen er?
Vi har en hel lista som skall vara klar innan påsken är över!
Detta har jag framför mig.......börjar med att sätta nyinköpta blommer i krukorna, det blir roligare att vistas i trädgården då!
Om det är någon som läser detta inlägg från våra familjer, så ser ni vad vi önskar oss i våra påskägg.
De blommiga till mig! HI HI!
Ha en underbar start på måndagen och tack alla ni som har gillat min vecka med New England tema!
Denna veckan blir det en blandning av PÅSK, PROJEKT OCH PUSSAR, de tre Pna!
Vi hörs under veckan mellan mina/våra projekt!
Kram Anna

Inga kommentarer: