onsdag 7 oktober 2009

Välkommen till oss!

Hejsan!

Välkommen in i vår hall!

Ett litet hjärta pryder spegeln från Ikea

Ett vackert träd av murgröna i fönstret.

En vit Malm byrå från Ikea för mössor, vantar etc. Tavlan är från en konstnär som ställer ut i Brantevik. Jag återkommer med hans namn, har helt glömt bort det.

Hans konstverk är fotografier som han målar ovan på, detta motiv är på vågbrytare i Brantevik.
Det är ingen stor hall, den är formad som ett L med två dörrar i varje ända, en grov entré och en vardags och gäst ingång. Tur att det finns plats för garderober och två malm byråer.

Passa på att njuta i detta underbara höst väder.
Kram

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Vad mysigt trädet med murgrönan var..
Malm byråer är snygga och praktiska.. Jag har själv två i svart/brunt fast större än den du har i hallen..

Ha en fortsatt bra onsdag..

Kram
Mia

VITA NYANSER sa...

Kul att du är med i min utlottning! Och det är ju du...jag har skrivit någon fråga till dig förut om styling. Jag går i tankar att köra igång något eget. Vad modig du har varit, en riktig förebild för mig!

Kram L-L

Anonym sa...

jättefint, och tavlorna från Brantevik ser härliga ut, vad heter konstnären?