torsdag 22 oktober 2009

Invigning såklart!

Hejsan!

Då har man varit på invigning med halva Skåne!
Jag var där kl:14.00....då hade det börjat lugna ner sig enligt personalen på nya Ikea?
Jag tycker att det var massor ändå, hela parkeringen var full.Men när man kom in så var det inte så farligt.
Jag kommer nog bli en av deras största kunder.......inte bra för plånboken!

Där var musik för både stora och små.......Doris i Doris och Knäckebröderna sa glatt hej....vi har känt varandra sedan vi var små och sedan var hon min dotters största idol när hon var fyra.

En portal av ballonger och härliga bollar i taket var det första man såg när man kom in.
Massor av personal och clowner visade vägen om man såg vilse ut!
Fyndigt...men så enkelt och effektfullt!

BILLY fyller 30 år och detta skall firas med färg,enligt min smak så passar detta endast i barn/tonårs rum. Eller vad tycker ni!
Bokstöden är däremot jätte läckra!

Sedan lyssnade jag på denna charmiga man.........Ernst Kirchsteiger, här kan du läsa lite om honom. Gillar verkligen hans idéer och stil. Han höll ett väldigt bra anförande!
Åk till Ikea om ni har tid....de är så stort!
Kram Anna

2 kommentarer:

EN INREDOHOLIC sa...

åååå så kul det ska bli att åka dit med dig på onsdag.

Puss o kram
J

Photo by Maria sa...

IKEA gillas här med men hos mig är det Älmhults varuhus som gäller..

Kram
Mia