onsdag 21 oktober 2009

Grönt är det skönt?

Hejsan!
Visst är denna bild vacker......vilket ljus!

Jag har lite svårt för grönt...inte min favorit färg direkt!
Jag måste lära mig att gilla den, det projektet som jag håller på med vill man ha mycket grönt!
De vill att stället skall få en samhörighet med den underbara naturen utanför.

Jag får nog tänka på dessa vackra gröna flaskor och allt grönt som finns i naturen, så hittar jag nog rätt till slut. Naturen är också en inspirationskälla!

En annan rolig ska är att efter att jag hade gjort en färganalys hos Jannice fick jag reda på att min bästa bikini färg är GRÖN!!!!??????

Ha en underbar dag!
Stor kram
Anna

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Grönt är vackert tycker jag.. Mina ögon är gröna :-)
Du får träna dig till att tycka lite mer om den färgen ;-)

Kram
Mia