onsdag 16 september 2009

Jag älskar prickigt!!!!!!!!

Hejsan!
Jag blev helt lyrisk när jag läste detta inlägget i Leva&bo för någon helg sedan!
Jag älskar prickigt, nu förstår ni säker en av anledningen varför jag har prickar i min logga!
Titta på denna underbara bild.
Själv har jag massor som är prickigt!
TEX. Bestick från Greengate.

Kanna och mugg och skålar i samma serie.HÄR kan ni hitta vad Greengate har att erbjuda!
Jag har också allt ifrån förvaringsaskar,krukor,salladsbestick,servetter,presentpapper till frysväska i prickigt!
När barnen var små hade de många prickiga kläder,visst är det underbart!
Det känns lite barnsligt och busigt men det bjuder jag på för det gör mig glad.!
Kram

1 kommentar:

EN INREDOHOLIC sa...

Som du vet äääälskar jag din serie! Har lite av det. Skulle gärna vilja ha skålarna till fil. SKa gå in o kika genast.

PUSS PÅ DIG PÄRLAN!! Snart ses vi.
Jannice