torsdag 17 september 2009

Ett avklarat projekt, nu skall jag njuta!

Hejsan!

De gamla dynorna var slitna och passade inte in i vårt hem längre!

Två härliga filtar från Ikea och lite tråd och nål skulle förändra dessa dynor!

Så här mysigt blev det i vår läshörna i vårt nya vardagsrum/matrum.
Till helgen skall jag sitta här med en god kopp kaffe eller ett härligt glas rödvin.


Ha en underbar helg, det skall vi ha!
Skall ha brunch på söndag med goda viner....kanske kommer det lite goda recept!
Kram

4 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Men så kul att titta in här! Modiga du som har startat eget. Jag går precis i startgroparna och ska ta klivet. Det blir nog egentillverkade saker först. Jag har gått kurs i homestyling och inredning (sköna hem) och vill så gärna jobba med detta som jag brinner för. Jag är lite nyfiken vilken väg du gick innan du startade med ditt, jag tänkte på utbildningar. Så kul att kika in här!

Kram L-L

Inspirera Mera sa...

Vilken härlig förvandling det blev!
Ha en trevlig helg, kram Sandra

Photo by Maria sa...

Vad snygg dynan blev.. Duktiga du..

Recept gillas så det ser jag fram emot..

Kram
Mia

S o F sa...

Bra jobbat - det där blev ju ungefär 100 gånger snyggare. ;)

Tänk vad man kan förändra...

Trevlig Helg!