måndag 28 september 2009

Ekollonglas/vas!

Hejsan!

Dessa vackra ekollonglas har jag fått av min mamma hon har köpt den på Svensk Tenn i Stockholm. Jag har tre stycken, ett udda antal gör en mycket vackrare grupp!


Det blir som ett litet träd i miniformat.
Tillsammans med ljus lyktorna bildar det ett vackert stilleben på vårt soffbord.
Vi plockade ollonen förra hösten, så passa på att plocka nu när träden tappar sina nötter.

Hoppas att helgen har varit bra och att måndagen inte känns allt för tung!
I morgon drar jag iväg på mässa! Spännande!
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att jag snart skall till huvudstaden!
Kram Åsa

EN INREDOHOLIC sa...

Lycka till på mässan vännen!! Det är superfint på ditt bord!! Förresten har sålt Stella Mc Cartney jeansen. Men vi fixar det när du kommer hem.

Puss
Jannice