tisdag 18 augusti 2009

Vilka fantastiska kuddar!

Hejsan!

Varje gång jag kommer till England blir jag lika förvånad av deras utbud av alla sorts varor.

Här ser ni en liten del av kudd avdelningen på Peter Jones, ett stort varuhus på Slone square.

Tänk här hade man verkligen kunnat frossa!!!!!

X

X

Allt var uppdelat i färgskalor....så underbart! Jag älskar vackra kuddar! En kudde kan verkligen förgylla en inredning!
X XHär har ni den grön-turkosa delen, med lite silver,guld och creme!


Om ni kommer till London så besök slone square och Kingsroad....numera känns det som mitt egna lilla kvarter! Här finns allt från Zara, Gap och till och med Orning och reda!


Går man bara runt hörnet har du Chanel, Gucci, Tiffanys m.m. Alla dessa underbara affärer ligger på Slone street som tar dig upp till Knightsbridge där du har Harrods.


Detta är verkligen London i en liten ask!


Jag har varit i London minst 2 ggr/år det senaste 10 åren, så om ni vill ha lite tips så är det bara att fråga.....det finns så mkt att se ,shoppa och uppleva!


Kram Anna

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Och jag som aldrig har varit i London men skulle hemskt gärna vilja dit.. En vacker dag så..

Kuddar kan lyfta upp nästan vilket rum som, fast det märker man inte här hemma, jag gillar kuddar men har nästan inga :-S

Kram
Mia