onsdag 12 augusti 2009

Jag älskar att mixa gamla och nya saker.......

Hejsan!

När jag inreder vårt hem så älskar jag att blanda gamla och nya saker, även antikt och modernt. Hela vårt hem är fullt av mixade saker..det är mitt sätt att få en intressant/stämningsfull inredning!


X

Ett vakert gamalt skåp med rätt så nya koppar. Visst är det härligt med den blå färgen som finns kvar på det gamla skåpet.
Så här serverade jag kaffet på midsommar..lite mysigt!

X

På min morgonterass har jag blandat rostiga stolar, köpta till min första lägenhet då hade jag dem som matsalstolar och nu är det rostiga och passar mkt bättre utomhus. Med ett gamalt bord med tassar på...vet inte vilket djur? En nyinköpt kruka och lykta, vakra gamla krukor och ett lavendel träd. En härlig blandning!

Vad tycker ni????

Nästa inlägg blir nog om mina föräldrars lägenhet i Chealsea, London!!!!!

Vi ses då!

Kram










2 kommentarer:

EN INREDOHOLIC sa...

Hej goding!! URfint!! Det här går ju kanon!! Du behöver väl inte min hjälp *blink*

Puss o kram
J

Photo by Maria sa...

Att blanda nytt och gammalt kan bli så vackert men det kan oxå bli helt fel.. Men det du visar med skåpet och kopparna är snyggt :-)

Kram
Mia